„E foarte dificil. Cred că ceea ce contează cel mai mult este că, dincolo de siglă, este mult mai mult decât o simplă emblemă, înseamnă inclusiv tradiție, emoții ale suporterilor și de aceea și reacțiile din acest moment. Dacă asta e situația, mă voi obișnui și cu denumirea de FCSB”, a spus Burleanu.
În schimb, Narcis Răducan a precizat că nu se va putea obișnui cu denumirea de FCSB. „Cred că nu o să mă obișnuiesc niciodată cu numele de FCSB. Sper să fie ceva temporar și mi-aș dori ca acest lucru să se rezolve în modul așteptat de iubitorii fotbalului, iar culorile, denumirea și palmaresul să rămână, pentru că este cel mai important brand din fotbalul românesc, iar asta afectează imaginea sportului, în general. Sigla nouă nu se poate compara cu cea care a adus performanțe”, a completat Răducan.
Președintele Consiliului de Administrație al FC Steaua, Valeriu Argăseală, a declarat, săptămâna trecută, că gruparea „roș-albastră” va folosi marca FCSB în returul Ligii I, aceasta urmând să apară pe tabela de marcaj la numele echipei, pe echipamentul de joc și pe însemnele clubului.
Înalta Curte de Casație și Justiție (ICCJ) a anulat, la 3 decembrie 2014, printr-o decizie irevocabilă, marca Steaua București înregistrată de clubul de fotbal al lui Gigi Becali, în procesul intentat acestuia de Clubul Sportiv al Armatei.
Oficialii celor două cluburi s-au întâlnit, în decembrie, pentru a negocia termenii în care echipa de fotbal poate continua să folosească denumirea de FC Steaua. După întâlnire, cele două grupări au anunțat, într-un comunicat comun că au ajuns la un acord, valabil până la 15 decembrie 2014, astfel încât activitatea echipei de fotbal în Liga Europa și în Cupa Ligii să nu fie afectată.
În urma acestui litigiu, emblema FC Steaua a fost eliminată de pe site-ul oficial al clubului și de pe pagina de Facebook a echipei antrenate de Constantin Gâlcă.
La începutul acestui an, clubul aflat în proprietatea lui Gigi Becali a depus la OSIM mai multe cereri de înregistrare a unor mărci diferite de cea pierdută în urma deciziei instanței supreme.
Acum două săptămâni, în urma unei întâlniri între conducerea FC Steaua și reprezentanții MApN, s-a decis evaluarea mărcii de către un evaluator autorizat.